Un cop seleccionats els equips semifinalistes del concurs d’emprenedors “Talent a les Aules 2018”, els mentors hem fet sessions de formació en els centres educatius.

La nostra presentació, a l’escola Goar de Viladecans, es va adreçar a provocar reflexions sobre quatre eixos del procés d’aprenentatge i competències emprenedores.

  1. La necessitat de formació continua. Sempre aprenent.
  2. Ser inconformista y proactiu. La por paralitza.
  3. El Fracàs no existeix. Forma part del procés d’aprenentatge.
  4. Fer allò que t’agrada i et motiva. El esforç vindrà sol.

 

Va ser molt interessant escoltar, dels mateixos protagonistes, la defensa de les seves idees, de forma ferma i entusiasta.

Ara és el moment de convertir aquestes idees inicials en un pla d’empresa i, per tant, l’experiència empresarial juga un paper clau en el procés de superar les debilitats i obstacles de cada projecte. Intentarem ajudar-los a concretar els projectes amb visió empresarial. A més, per avançar en el seu pla d’empresa, els alumnes participants en el Talent a les Aules visitaran el nostre centre properament.

Les semifinals de Viladecans se celebraran el proper 4 de maig. D’allà en sortiran els 6 finalistes que competiran amb els 6 finalistes de Gavà. Aquestes 12 propostes són les que optaran als premis finals, un programa de visites al ecosistema emprenedor de Barcelona participant al “Barcelona Entrepreneur Experience Day”, un viatge a Brussel·les amb vistes a institucions i organismes relacionats amb l’emprenedoria e innovació en l’àmbit europeu y, finalment, un viatge de cinc dies a Sillicon Valley (San Francisco), amb un programa de visites a les empreses més representatives de sectors innovadors.

- De la idea al pla d’empresa, el Talent a les Aules avança

adeQuat

 

Deja un Comentario

Se el primero en comentar sobre “De la idea al pla d’empresa, el Talent a les Aules avança”